ÜYE GERİ BİLDİRİMLERİNİN DEGERLENDİRİLMESİ
Üyelerimiz, geri bildirimlerini direkt olarak ilgili Üye temsilcimize iletebildikleri gibi, telefon, faks, mail ve internet yolu iletişim seçeneklerini de kullanabilirler. Üye temsilcimize iletilen geri bildirimlerde, gerekli olduğu durumlarda Üye ziyareti takiben "şikayet yönetim sistemimize girilen şikayetin bilgisi e-mail ile otomatik olarak Tarsus Ticaret Borsası Genel Sekreterden , şikayet yönetim sürecinde görev alan tüm çalışanlara kadar iletilerek şikayet çözüm süreci başlatılır. Memnuniyetiniz Memnuniyetimizdir sloganımızla, yapılan geri bildirimin bilgisi SMS, e-mail, Whatsapp ve benzeri iletişim kanalları vasıtası ile Üyelerimize de bildirilir.
Eğer hizmet kalitesi ile ilgili bir memnuniyetsizlik söz konusu ise, hizmetin izlenebilirliği hizmet standartlarımızdan sağlanabildiğinden, memnuniyetsizliğin kök neden analizi yapılabilmesi, düzeltilebilmesi ve tekrarının önlenmesi için mutlaka iş planlarımızla kontrol sağlanır.
Hedefimiz üyemize en kısa zamanda çözüm üretmek olduğundan hizmet standartlarımızda geri dönüşü hedefleriz. Üye temsilcimiz, üyemiz ile mutabakata vararak üye memnuniyetini sağlar.
Üye temsilcimiz ile Üyelerimiz arasında sağlanan mutabakat bilgileri de raporla kayıt altına alınmaktadır. Şikayet verileri periyodik olarak raporlanmakta ve Üyelerimizin kişisel bilgileri korunarak tüm Tarsus Ticaret Borsası çalışanlarıyla paylaşılmaktadır.
Uygunsuzlukları ele alma ve çözümleme süreci ile ilgili üye memnuniyet seviyesinin ölçülmesine yönelik olarak, üyelerimize e-mail, telefon görüşmesi veya yüz yüze görüşmeler ile aşağıdaki sorular iletilir, derlenen verilere göre süreçteki iyileştirilmesi, geliştirilmesi gereken alanlar belirlenir ve geliştirmeler planlanır.
*Uygunsuzluk geri bildiriminiz beklentileriniz doğrultusunda çözüldü mü?
*Uygunsuzluk geri bildiriminiz istediğiniz süre içerisinde çözüldü mü?
*Üye temsilcimizin ve iletişime geçtiğiniz diğer Tarsus Ticaret Borsası yetkilisinin verdiği hizmetten memnun kaldınız mı?
*Bize iletmek istediğiniz görüşlerinizi lütfen belirtiniz.
Her ne şekilde iletilmiş olursa olsun, Tarsus Ticaret Borsası 'nda tüm geri bildirimler aynı özenle, aynı süreç çerçevesinde ele alınıp değerlendirilmektedir.
Uygunsuzluk bildiriminde bulunan Tarsus Ticaret Borsası üyeleri, geri bildirimlerinin değerlendirme ve çözüm süreci içerisindeki durum bilgisini, üye temsilcimize telefon / e-mail yoluyla ulaşarak talep edebilirler. Kayıt altına alınan üye geri bildirimleri raporlanarak tüm Tarsus Ticaret Borsası çalışanları ile paylaşılır. Bu raporlarla belirlenen geri bildirim yönetimi süreç performansı izlenir. Raporlar doğrultusunda, geri bildirim sürecinin veriminin artırılması için gelişime açık olan alanlar tespit edilir, geliştirme aksiyonları planlanır ve sonuçlar izlenir.
Üyelerimiz, Üye Memnuniyeti konusunda Tarsus Ticaret Borsası web sayfasında yer alan aşağıdaki konu başlıklarına ulaşabilirler.
İhbar/Şikayet :
Üye Memnuniyet Anketi :
Bilgi Edinme :
SSS :
Üye Temsilcisi :
Borsamızla ilgili talep, beklenti, soru ve sorunlarınızı önemsiyor, size en iyi hizmeti verebilmek için bize ışık tutacağına inanıyoruz. Fark yaratabilmenin en önemli unsurunun üyelerimize kaliteli hizmetler sunmak ve sağlamak olduğunun bilincindeyiz.
Bu bilinçle talep, beklenti, soru ve sorunlarınızı karşılarken temel aldığımız değerlerimizi oluşturduk. Değerlerimiz Biz’i anlatırken Siz’i önemser.
|