Tarsus Ticaret Borsasının üye memnuniyeti politikasının temelini "ÜYE Odaklılık" oluşturur. ÜYE talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve ÜYElerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.
ÜYE memnuniyetinin kalıcı kılmak için, ÜYE şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve ÜYE’nin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiyetle ele alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.
ÜYE’lerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır. 70 yıla yakın deneyimimiz ve ÜYE odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri "ÜYE memnuniyeti" ne dönüştürmek üzere kullanırız.
Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir. Bu nedenle Tarsus Ticaret Borsası ÜYE ‘leri geri bildirim vermeleri için teşvik edilirler.
Tarsus Ticaret Borsası 'nda ÜYE ‘nin Sesi Sistemi" uygulanmaktadır.. Bu sistem ile ; ÜYE ‘ lerimizin talep ve görüşleri toplanır, sistematik ve bütünsel bir şekilde ele alınıp değerlendirilir. İş süreçleri ÜYE ‘mizin beklentilerine cevap verecek şekilde iyileştirilir; bu beklentilere cevap verecek ürünler ve hizmetler geliştirilir. Bu anlayış ile ÜYE memnuniyetini artıracak şekilde sürekli iyileştirme çalışmaları yapılır.
ÜYE MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
Her zaman en iyisini hak eden ÜYELERİMİZE, kalite politikalarımız ile yasal uygulamalar çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
ÜYE memnuniyeti politikamızın temelini "ÜYE ODAKLILIK" oluşturur. Üye talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve Üyelerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz. Üye memnuniyetinin kalıcı kılmak için, Üye şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve Üyenin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilir.E n ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.
Üyelerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır. 60 yılı aşkın deneyimimiz ve Üye odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri "Üye memnuniyeti' ne dönüştürmek üzere kullanırız. Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir. Bu nedenle Tarsus Ticaret Borsası, Üyelerini geri bildirim vermeleri için teşvik eder.
ÜYE
|
Daima en iyisini hak eden temel varlık nedenimizdir.
|
Şeffaflık
|
Tüm erişim kanallarımız size açıktır.
|
Hız
|
Talep, beklenti ve sorunlarınız için zamanla yarışırız.
|
Objektiflik
|
Talep, beklenti ve sorunlarınızı adil ve tarafsız değerlendiririz.
|
Gizlilik
|
Bilgilerinizi gizli tutarız.
|
ÜYE Odaklı Yaklaşım
|
Etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunarız.
|
Güvenilirlik
|
Açık, anlaşılır ve doğru bilgiler veririz.
|
Yaratıcılık
|
Talep, beklenti ve sorunlarınızı iyileştirme için fırsat olarak değerlendiririz.
|
Deneyim
|
Talep, beklenti ve sorunlarınızı uzman ekibimizle değerlendiririz.
|
Uygunluk
|
Kanunlara ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarız.
|
Memnuniyet
|
Yaptığımız işin amacıdır.
|
Memnuniyetiniz
|
Sizi önemsememizdir.
|
|