KALİTE POLİTİKAMIZ

* KANUNUMUZ VE İLGİLİ MEVZUAT İLE BORSAMIZA VERİLMİŞ OLAN GÖREV VE
SORUMLULUKLAR ÇERÇEVESİNDE ÜYELERİMİZİN MEMNUNİYETİNİ ÖN PLANDA
TUTARAK BORSAMIZIN ÇAĞDAŞ BORSACILIK STANDARTLARINA ULAŞMASINI
SAĞLAMAK,
 
* ÜYELERİMİZİN ALIM – SATIMLARINI VE PİYASA BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMA
KONUSUNDA İHTİYAÇLARINA CEVAP VEREBİLMEK,
 
* ÜYELER VE ÇALIŞANLAR BAZINDA SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEYİ SAĞLAMAK,
 
* OBJEKTİFLİK VE GÜVENİRLİLİK ANLAYIŞI İLE EN ETKİN BİR ŞEKİLDE HİZMET
VEREBİLMEK, BORSAMIZIN EN TEMEL GÖREVİDİR.
 
* ÜYELERİMİZ ARASINDAKİ BİRLİK VE BERABERLİĞİ GELİŞTİRMEK TİCARİ İŞBİRLİĞİ
KÜLTÜRÜNÜ YAYGINLAŞTIRMAK
 
 



“İYİLER HEP KAZANIR, DAİMA DAHA İYİYE VE GÜZELE” İLKEMİZ ÇERÇEVESİNDE

KALİTELİ HİZMETİ İÇTENLİKLE TAAHHÜT EDERİZ.