Sayın Üyemiz, Geri bildirimleriniz bizim için ÖNEMLİ’dir. Çünkü;Borsamız, “ÜYE MEMNUNİYETİ” ni ön planda tutarak ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve TOBB 9.Dönem Akreditasyon Sistemi çerçevesinde verdiği hizmetin kalitesini artırmak hedefindedir. Memnuniyetiniz, MEMNUNİYETİMİZDİR.
TARSUS TİCARET BORSASI
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmemiz, beklentilerinize cevap verebimemiz için, lütfen aşağıdaki soruları okuyarak ve istediğiniz ayrıntıları da ekleyerek yanıtlayınız. Katkılarınız için şimdiden teşekkür ederiz.
Anketi Cevaplandıranın
Şirket İsmi :
Faaliyet Alanı :
Tel :
Adresi :
Tarih :
|
|
1.Borsamızdan yayınlanan bilgi, bülten, haber vb. etkinlikleri tarafınıza hangi haberleşme olanakları ile sunmamızı istersiniz? İsteğiniz olan iletişim bilgisini açık belirtiniz
|
|
2. 2014 yılı için düzenlemeyi planladığımız "Üyelere Dönük Eğitim Planı" süreçlerinde hangi konularda eğitim düzenlememizi tavsiye edersiniz?
|
|
3. 2014-2016 Yılları Stratejik Planımızda uygulanmasını istediğiniz faaliyetler hususunda tavsiyeleriniz nelerdir?
http://tarsustb.tobb.org.tr/Borsamız/KaliteYönetimi/StratejikPlan/tabid/2018/Default.aspx İLGİLİ LİNKTEN STRATEJİK PLANIMIZI İZLEYEBİLRSİNİZ.
|
|
4. İstek ve Şikayetlerinizi aşağıda yer alan seçeneklerden hangilerini kullanarak iletiyorsunuz? Önem derecesine göre sıralayınız.
|
…Yazı
|
|
…Fax
|
|
…Telefon
|
|
…E-Mail
|
|
…TTB Web Sayfası (Üye İstek ve Şikayetleri Takip Formu ile)
|
|
İlave isteklerinizi, şikayetlerinizi ve görüşlerinizi paylaşmaya her zaman hazırız:
Yorumlarınız……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………..