Şikayet,Öneri, Tavsiye İletişim Kanalları · www.tarsustb.tobb.org.tr Web sitemizdeki “Şikayet/İhbar" paneli ile · info@tarsustb.gov.tr E-mail adresine e-posta ile · 0324 624 40 75 no’lu fax aracılığı ile · 0537 488 17 47 Whatsapp hattı üzerinden mesaj ile · Tarsus Ticaret Borsası Hizmet Binasın da bulunan “Öneri/Şikayet Kutusu” ile · www.facebook.com/TarsusBorsa sosyal medya hesabı üzerinden · www.twitter.com/Tarsustb sosyal medya hesabı üzerinden Bu iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alırız ve hizmetlerimizi iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendiririz. Bildirimleri Kayıt Altına Alma Üyelerimiz tarafından iletilen şikayetler, öneriler, tavsiyeler üyemizin tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir. Şikayetin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi Bize ulaşan şikayetin, önerinin , tavsiyenin önceliğini göz önüne alırız. Gerekli araştırma,inceleme gerçekleştiririz. İhtiyaç halinde konu için üye yerinde ziyaret edilir. Nihai Bilgilendirme Önceliğimiz; geri dönüşümü en uygun, objektif ,adil, doğru ve memnuniyeti esas alan bilgidir. Üyelerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır. Sürekli İyileştirme Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir. Bu amaçla düzeltici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. |