Üye Oryantasyon

 

3 YILLIK ÜYELERE YÖNELİK  İYİLEŞTİRME FAALİYETLERİ

YIL

AÇIKLAMA

2017

Canlı Hayvan Ticaret Merkezi İçin Kurumlar Anlaştı

2017

EuroMed Ticaret Yardım Masası Portalı

2017

Her İşletmeye Bir Süt Soğutma Tankı

2017

Özel Tarsus Maya Göz Tıp Merkezi ile Sağlık Hizmetleri Sözleşmesi İmzalandı

2017

RUSYA, İhracatta Tarsus Dedi

2017

Tarsus Ticaret Borsası Urge Projesiyle Yine Bir İlke İmza Atıyor!

2018

EBYS Modülü

2018

TOBB Üye Modülü

2018

Özel Tarsus Maya Göz Tıp Merkezi ile Sağlık Hizmetleri Sözleşmesi İmzalandı

2018

Mersin Medical Park ile Borsa Üyelerine Özel Sağlık Sözleşmesi Yapıldı

2018

Borsada Akdeniz Meyve Sineği Tuzakları Dağıtıldı

2018

Borsa Dış Ticaret İstihbaratı Hizmeti İçin Proje Kazandı

2018

Borsa Laboratuarına 9500 NIT Cihazı

2018

Borsa, Lisanslı Depo Şirketi İle Bölge Ekonomisinin Dinamiği Olacak

2018

Buzağı Barınak Dağıtımı Gerçekleştirildi

2018

Borsamız Üyelerine Özel; SGS Analiz Firmasından İndirim

2018

Tarsus Sarıulak Zeytini Coğrafi İşaretle Tescillendi

2018

TarsusBazaar Web Sayfası

2018

Tarsus OSB

2018

Agropark A.Ş.

2019

TOBB Tescil Modülü

2019

SmartBorsaÜye Portalı

2019

Borsa Lisanslı Depoculuk İnşaatı Başladı

2019

TÜRİB Acenteliği

 

 

YIL

2016

Anket Sayıs

Öneri ve İstek Sayısı

ORTALAMA MEMNUNİYET

Borsamızdan Talep Etmiş Olduğunuz Hizmetlerin Süresini Değerlendiriniz

98

131

81

95

Borsamız Çalışanlarının Siz Üyelerimiz ile olan iletişimini değerlendiriniz

98

Borsa Yöneticilerimizin siz üyelerimiz ile iletişimini değerlendiriniz

91

Öneri İstek ve Şikayetlerinizin değerlendirildiğini düşünüyor musunuz.

93

Borsamız haberleşme araçlarından duyduğunuz memnuniyeti (internet sayfası,sms sistemi,gsm sistemi) değerlendiriniz

97

Borsamız hizmet binasının Çalışma Ortamının Fiziksel Yapısını (havalandırma, düzen/tertip, ferahlık vb) nasıl buluyorsunuz

96

Borsamızın gerçekleştirdiği eğitim ve bilgilendirme toplantılarını yeterli buluyor musunuz

93

Görüş ve Önerileriniz

0

 

YIL

2017

Anket Sayıs

Öneri ve İstek Sayısı

ORTALAMA MEMNUNİYET

Borsamızdan Talep Etmiş Olduğunuz Hizmetlerin Süresini Değerlendiriniz

99

117

60

98

Borsamız Çalışanlarının Siz Üyelerimiz ile olan iletişimini değerlendiriniz

98

Borsa Yöneticilerimizin siz üyelerimiz ile iletişimini değerlendiriniz

97

Öneri İstek ve Şikayetlerinizin değerlendirildiğini düşünüyormusunuz.

97

Borsamız haberleşme araçlarından duyduğunuz memnuniyeti (internet sayfası,sms sistemi,gsm sistemi) değerlendiriniz

98

Borsamız hizmet binasının Çalışma Ortamının Fiziksel Yapısını (havalendırma, düzen/tertip, ferahlık vb) nasıl buluyorsunuz

97

Borsamızın gerçekleştirdiği eğitim ve bilgilendirme toplantılarını yeterli buluyormusunuz

96

Görüş ve Önerileriniz

0

 

YIL

2018

Anket Sayıs

Öneri ve İstek Sayısı

ORTALAMA MEMNUNİYET

Borsamızdan aldığınız hizmetin ve talebinizin karşılanma süresine ilişkin görüşlerinizi belirtiniz

96

134

67

94

Borsamız çalışanlarının siz üyelerimiz ile olan iletişimini değerlendiriniz

96

Borsamız çalışanlarının Mesleki Bilgi Yeterliliği konusunda görüşlerinizi belirtiniz

96

Gerektiğinde Üst Yönetime Ulaşabilme konusunda görüşünüzü belirtiniz

95

Öneri istek ve Şikayetlerinizin değerlendirildiğini düşünüyormusunuz .

93

Borsamız haberleşme araçlarından duyduğunuz memnuniyeti (sms sistemi,web sayfası,facebook,twıtter,mail sistemi)değerlendiriniz.

95

Borsamızın hizmet binasının çalışma ortamının  Fiziksel yapısını(havalandırma,düzen/tertipferahlık vd)nasıl buluyorsunuz

95

Borsamız tarafından düzenlenen seminer,Eğitim ve Bilgilendirme Toplantılarına işletmenizin katılım sıklığını belirtiniz

86

Borsamız tarafından düzenlenen Seminer,Eğitim ve Bilgilendirme Toplantılarını yeterli buluyormusunuz

92

  

ÜYE GERİ BİLDİRİMLERİNİN DEGERLENDİRİLMESİ

Üyelerimiz, geri bildirimlerini direkt olarak ilgili Üye temsilcimize iletebildikleri gibi, telefon, faks, mail ve internet yolu iletişim seçeneklerini de kullanabilirler. Üye temsilcimize iletilen geri bildirimlerde, gerekli olduğu durumlarda Üye ziyareti takiben "şikayet yönetim sistemimize girilen şikayetin bilgisi e-mail ile otomatik olarak Tarsus Ticaret Borsası Genel Sekreterden , şikayet yönetim sürecinde görev alan tüm çalışanlara kadar iletilerek şikayet çözüm süreci başlatılır. Memnuniyetiniz Memnuniyetimizdir sloganımızla,  yapılan geri bildirimin bilgisi SMS, e-mail, Whatsapp ve benzeri iletişim kanalları vasıtası ile Üyelerimize de bildirilir. 

Eğer hizmet kalitesi ile ilgili bir memnuniyetsizlik söz konusu ise, hizmetin izlenebilirliği hizmet standartlarımızdan sağlanabildiğinden, memnuniyetsizliğin kök neden analizi yapılabilmesi, düzeltilebilmesi ve tekrarının önlenmesi için mutlaka iş planlarımızla kontrol sağlanır. 

Hedefimiz üyemize en kısa zamanda çözüm üretmek olduğundan hizmet standartlarımızda geri dönüşü hedefleriz. Üye temsilcimiz, üyemiz ile mutabakata vararak üye memnuniyetini sağlar. 

Üye temsilcimiz ile Üyelerimiz arasında sağlanan mutabakat bilgileri de raporla kayıt altına alınmaktadır. Şikayet verileri periyodik olarak raporlanmakta ve Üyelerimizin kişisel bilgileri korunarak tüm Tarsus Ticaret Borsası çalışanlarıyla paylaşılmaktadır. 

Uygunsuzlukları ele alma ve çözümleme süreci ile ilgili üye memnuniyet seviyesinin ölçülmesine yönelik olarak, üyelerimize  e-mail, telefon görüşmesi veya yüz yüze görüşmeler ile aşağıdaki sorular iletilir, derlenen verilere göre süreçteki iyileştirilmesi, geliştirilmesi gereken alanlar belirlenir ve geliştirmeler planlanır.

*Uygunsuzluk geri bildiriminiz beklentileriniz doğrultusunda çözüldü mü?

*Uygunsuzluk geri bildiriminiz istediğiniz süre içerisinde çözüldü mü?

*Üye temsilcimizin ve iletişime geçtiğiniz diğer Tarsus Ticaret Borsası yetkilisinin verdiği hizmetten memnun kaldınız mı?

*Bize iletmek istediğiniz görüşlerinizi lütfen belirtiniz.

Her ne şekilde iletilmiş olursa olsun, Tarsus Ticaret Borsası 'nda tüm geri bildirimler aynı özenle, aynı süreç çerçevesinde ele alınıp değerlendirilmektedir.

Uygunsuzluk bildiriminde bulunan Tarsus Ticaret Borsası üyeleri, geri bildirimlerinin değerlendirme ve çözüm süreci içerisindeki durum bilgisini, üye temsilcimize telefon / e-mail yoluyla ulaşarak talep edebilirler. Kayıt altına alınan üye geri bildirimleri raporlanarak tüm Tarsus Ticaret Borsası çalışanları ile paylaşılır. Bu raporlarla belirlenen geri bildirim yönetimi süreç performansı izlenir. Raporlar doğrultusunda, geri bildirim sürecinin veriminin artırılması için gelişime açık olan alanlar tespit edilir, geliştirme aksiyonları planlanır ve sonuçlar izlenir. 

Üyelerimiz, Üye Memnuniyeti konusunda Tarsus Ticaret Borsası web sayfasında yer alan aşağıdaki konu başlıklarına ulaşabilirler. 

İhbar/Şikayet                    :  

Üye Memnuniyet Anketi  :  

Bilgi Edinme                      :  

SSS                                    :  

Üye Temsilcisi                  :  

 

Borsamızla ilgili talep, beklenti, soru ve sorunlarınızı önemsiyor, size en iyi hizmeti verebilmek için bize ışık tutacağına inanıyoruz. Fark yaratabilmenin en önemli unsurunun üyelerimize kaliteli hizmetler sunmak ve sağlamak olduğunun bilincindeyiz.

 

Bu bilinçle talep, beklenti, soru ve sorunlarınızı karşılarken temel aldığımız değerlerimizi oluşturduk. Değerlerimiz Biz’i anlatırken Siz’i önemser.