Text/HTML

ÜYE MEMNUNİYETİ

Tarsus Ticaret Borsasının üye  memnuniyeti politikasının temelini "ÜYE Odaklılık" oluşturur. ÜYE talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve ÜYElerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.

 

ÜYE memnuniyetinin kalıcı kılmak için, ÜYE şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve ÜYE’nin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiyetle ele alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

 

ÜYE’lerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır. 62 yıllık deneyimimiz ve ÜYE odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri "ÜYE memnuniyeti" ne dönüştürmek üzere kullanırız.

 

Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir. Bu nedenle Tarsus Ticaret Borsası ÜYE ‘leri geri bildirim vermeleri için teşvik edilirler.

 

Tarsus Ticaret Borsası 'nda ÜYE ‘nin Sesi Sistemi" uygulanmaktadır.. Bu sistem ile ; ÜYE ‘ lerimizin talep ve görüşleri toplanır, sistematik ve bütünsel bir şekilde ele alınıp değerlendirilir. İş süreçleri ÜYE ‘mizin beklentilerine cevap verecek şekilde iyileştirilir; bu beklentilere cevap verecek ürünler ve hizmetler geliştirilir. Bu anlayış ile ÜYE memnuniyetini artıracak şekilde sürekli iyileştirme çalışmaları yapılır.

 

ÜYE MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

Her zaman en iyisini hak eden ÜYELERİMİZE, kalite politikalarımız ile yasal uygulamalar çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.

 

ÜYE memnuniyeti politikamızın temelini "ÜYE  ODAKLILIK" oluşturur. Üye talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve Üyelerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz. Üye memnuniyetinin kalıcı kılmak için, Üye şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve Üyenin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilir.E n ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

 

Üyelerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır. 60 yılı aşkın deneyimimiz ve Üye odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri "Üye memnuniyeti' ne dönüştürmek üzere kullanırız. Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, iyileştirme önerileri "daima bir adım önde olma" hedefimize yönelik önemli girdilerdir. Bu nedenle Tarsus Ticaret Borsası,  Üyelerini geri bildirim vermeleri için teşvik eder.

 

ÜYE

Daima en iyisini hak eden temel varlık nedenimizdir.

Şeffaflık

Tüm erişim kanallarımız size açıktır.

Hız

Talep, beklenti ve sorunlarınız için zamanla yarışırız.

Objektiflik

Talep, beklenti ve sorunlarınızı adil ve tarafsız değerlendiririz.

Gizlilik

Bilgilerinizi gizli tutarız.

ÜYE Odaklı Yaklaşım

Etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunarız.

Güvenilirlik

Açık, anlaşılır ve doğru bilgiler veririz.

Yaratıcılık

Talep, beklenti ve sorunlarınızı iyileştirme için fırsat olarak değerlendiririz.

Deneyim

Talep, beklenti ve sorunlarınızı uzman ekibimizle değerlendiririz.

Uygunluk

Kanunlara ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarız.

Memnuniyet

Yaptığımız işin amacıdır.

Memnuniyetiniz

Sizi önemsememizdir.

 

 

ÜYE GERİ BİLDİRİMLERİNİN DEGERLENDİRİLMESİ

Tarsus Ticaret Borsası 'nda Üye geri bildirimleri iki ana bölüm altında değerlendirilir;

 

Üyenin Sesi: Üyelerimizin hizmet performansımız ile ilgili anlayışlarını, beklentilerini ve sorunlarını yansıtan öneri ve değerlendirmeler vb nitelikteki genel görüşleridir.

 

Üye beklentilerinin daha iyi anlaşılması ve karşılanması için düzenli olarak Üye Memnuniyet Anketi  sonuçlarının elde etmek esastır. Bazı hizmet konularında belirgin yoğunlaşma olur ise bu konuya yönelik araştırma konusu başlatılır.

 

Üye Şikayeti: Üyelerimizin, hizmet kalitemiz ile ilgili bildirdiği, spesifik konulu, haklı yada haksız memnuniyetsizlik ifadesidir.

 

Üyelerimiz, geri bildirimlerini direkt olarak ilgili Üye temsilcimize iletebildikleri gibi, telefon, faks, mail ve internet yolu iletişim seçeneklerini de kullanabilirler. Üye temsilcimize iletilen geri bildirimlerde, gerekli olduğu durumlarda Üye ziyareti takiben "şikayet yönetim sistemimize girilen şikayetin bilgisi e-mail ile otomatik olarak Tarsus Ticaret Borsası Genel Sekreterden , şikayet yönetim sürecinde görev alan tüm çalışanlara kadar iletilerek şikayet çözüm süreci başlatılır. Memnuniyetiniz Memnuniyetimizdir sloganımızla,  yapılan geri bildirimin bilgisi SMS, e-mail ve benzeri iletişim kanalları vasıtası ile Üyelerimize de bildirilir.

 

Eğer hizmet kalitesi ile ilgili bir memnuniyetsizlik söz konusu ise, hizmetin izlenebilirliği hizmet standartlarımızdan sağlanabildiğinden, memnuniyetsizliğin kök neden analizi yapılabilmesi, düzeltilebilmesi ve tekrarının önlenmesi için mutlaka iş planlarımızla kontrol sağlanır.

 

İzlenebilirlik bilgileri ile Kalite Bölümü'müz uygunsuzluk nedeni, tekrarlanmasını önlemek için gerçekleştirilecek düzeltici faaliyetleri içeren "rapor" hazırlar. Hedefimiz üyemize en kısa zamanda çözüm üretmek olduğundan hizmet standartlarımızda geri dönüşü hedefleriz. Üye temsilcimiz, üyemiz ile mutabakata vararak üye memnuniyetini sağlar.

 

Üye temsilcimiz ile Üyelerimiz arasında sağlanan mutabakat bilgileri de raporla kayıt altına alınmaktadır. Şikayet verileri periyodik olarak raporlanmakta ve Üyelerimizin kişisel bilgileri korunarak tüm Tarsus Ticaret Borsası çalışanlarıyla paylaşılmaktadır.

 

Uygunsuzlukları ele alma ve çözümleme süreci ile ilgili üye memnuniyet seviyesinin ölçülmesine yönelik olarak, üyelerimize  e-mail, telefon görüşmesi veya yüz yüze görüşmeler ile aşağıdaki sorular iletilir, derlenen verilere göre süreçteki iyileştirilmesi, geliştirilmesi gereken alanlar belirlenir ve geliştirmeler planlanır.

 

*Uygunsuzluk geri bildiriminiz beklentileriniz doğrultusunda çözüldü mü?

*Uygunsuzluk geri bildiriminiz istediğiniz süre içerisinde çözüldü mü?

*Üye temsilcimizin ve iletişime geçtiğiniz diğer Tarsus Ticaret Borsası yetkilisinin verdiği hizmetten memnun kaldınız mı?

*Bize iletmek istediğiniz görüşlerinizi lütfen belirtiniz.

 

Her ne şekilde iletilmiş olursa olsun, Tarsus Ticaret Borsası 'nda tüm geri bildirimler aynı özenle, aynı süreç çerçevesinde ele alınıp değerlendirilmektedir.

 

Uygunsuzluk bildiriminde bulunan Tarsus Ticaret Borsası üyeleri, geri bildirimlerinin değerlendirme ve çözüm süreci içerisindeki durum bilgisini, üye temsilcimize telefon / e-mail yoluyla ulaşarak talep edebilirler. Kayıt altına alınan üye geri bildirimleri raporlanarak tüm Tarsus Ticaret Borsası çalışanları ile paylaşılır. Bu raporlarla belirlenen geri bildirim yönetimi süreç performansı izlenir. Raporlar doğrultusunda, geri bildirim sürecinin veriminin artırılması için gelişime açık olan alanlar tespit edilir, geliştirme aksiyonları planlanır ve sonuçlar izlenir.

 

Üyelerimiz, Üye Memnuniyeti konusunda Tarsus Ticaret Borsası web sayfasında yer alan aşağıdaki konu başlıklarına ulaşabilirler.

 

 

İhbar/Şikayet                    :  

Üye Memnuniyet Anketi  :  

Bilgi Edinme                      :  

SSS                                    :  

Üye Temsilcisi                  :  

 

Borsamızla ilgili talep, beklenti, soru ve sorunlarınızı önemsiyor, size en iyi hizmeti verebilmek için bize ışık tutacağına inanıyoruz. Fark yaratabilmenin en önemli unsurunun üyelerimize kaliteli hizmetler sunmak ve sağlamak olduğunun bilincindeyiz.

Bu bilinçle talep, beklenti, soru ve sorunlarınızı karşılarken temel aldığımız değerlerimizi oluşturduk. Değerlerimiz Biz’i anlatırken Siz’i önemser.

 

Yazdır